Refanslarımız

DELTA İSKELESİ DENSO CEKET/HATAY

Hatay Dörtyol'daki Delta Rubis İskelesi'nde, 1300 kazığın 500
Bar jet ile korozyonları temizlenip, 3900 adet Denso ceket giydirilmiştir.

DEMİRÇELİK FABRİKASI DENSO CEKET / HATAY

Demirçelik Fabrikası Dolum İskelesi'nde, 98 kazığın 500 Bar jet ile korozyonları temizlenip, 196 adet Denso ceket giydirilmiştir.

BOTAŞ LNG /TEKİRDAĞ

Botaş LNG Dolum İskelesi'nde, 12 kazığın 500 Bar jet ile korozyonları temizlenip, beton kazıktaki kılcal çatlaklar 1500 Bar jet ile kırılarak sualtı macunu ile kapatılmıştır.

BORUSAN PORT / BURSA

Bursa Gemlik'teki Borusan Port İskelesi'nde, 280 kazığa 24mm 70x70 ve 24mm 40x40 sac levhalar sualtında ve su üstünde kaynatılarak güçlendirilmiştir.

HALİÇ METRO GEÇİŞ KÖPRÜSÜ/ iSTANBUL

İstanbul Haliç'teki metro geçiş köprüsündeki tüm denizaltı işleri anahtar teslimi yapılmış; 34 adet 2500'lük kazığın montajı ve diğer sualtı işlemleri gerçekleştirilmiştir.

DUBA ÇIKARILMASI / KIBRIS

Batan duba yüzdürülüp su alan yerlerinin parça kaynaklar ve dublinler ile kaçakları giderildi

TOSYALI HOLDİNG / HATAY

Hatay İskenderun'daki Tosyali Holding Limanı'nda, 130 kazığa 260 adet Denso ceket montajı gerçekleştirilmiş; bu işlemler öncesinde jet ve şaloma temizliği yapılmıştır.

OPET/ MERSİN

Mersin Opet Dolum Tesisinde Bulunan Şamandıraların Bakımı Ve Değişimi Yapıldı.

LİMAKPORT/ HATAY

Hatay İskenderun'daki Limak Port'ta gerçekleştirilen projede, eski iskeleye ait 1350 adet beton kazık,
18 metre derinlikteki betonarmeleri donatılara kadar
kırılarak kesilmiştir.

BOTAŞ/ ADANA

Adana Yumurtalıkta bulunan BOTAŞ LNG iskelesindeki gemi bırakma kancalarının yenilenmesi.

Arsuz Restaurantlar Önü Dere Islahı Beton Kalıp / HATAY

Hatay Arsuz'daki Rhonsus Restaurant'ında, dereye doğru
iskele yapılarak beton kalıplar dökülmüş ve iskele
ışıklandırılmıştır

Kırmızı Yalı (Mehmet Çolakoğlu Yalısı) İstanbul/Kanlıca

Kırmızı Yalı(Mehmet Çolakoğlu Yalısı) Dalga kıran yapılması.

SafiPort Kocaeli/Derince

Safiport Devrilen rıhtımın eski kazıklarının 13 metre kotuna getirilip 60 kazığın kesimi Ve Normal Kottanda 40 kazığın kesimi yapılmıştır.

Setur Yat Marin AYDIN/Kuşadası

Setur Marina'da kot -3'teki bloklar söküldü ve ardından kot -6'ya derinleştirme yapıldı. Kot -6'dan itibaren 280 metre tesfiye edilip 3 sıra blok döşendi.

BOTAŞ FSRU PROJESİ EDİRNE/KEŞAN

300 metre boyunca -6 kotundan su içi beton yapımı 3000 adet her biri 100 kg olarak kazıklara anotlarım kaynatılması

Diğer Referanslarımız

  • Luna Gemisinin Yüzdürülmesi
  • Mersin Gemisi Kesimi
  • Azerbaycan STFA Öper-Petline İskelesi Kaynak Montaj Kalıp İşi (2006)
  • Tekirdağ Aliağa Habaş İskelesi Anot Kaynağı (2000)
  • İzmir SOCAR Gemisi Kesimi
  • Gürcistan Şener Arda Firması ile Mersin Boru Hattı 22000 Metre (2008)
  • Hatay Bektaşoğlu Akrep İskelesi (2006)
  • Antalya Körfez Deniz İnşaat Eren Enerji İskelesi Su İçi Beton Blok (2008)
  • Zonguldak Güçlen Deniz İnşaat Yarimca OPET İskelesi Yapımı ve Boru Hatlarının Montajı (2002)
  • Kocaeli Yarimca Dimtaş Cemar Dolfen Platform Yapımı ve Boru Hatlarının Montajı (2001)
  • Kocaeli Asyaport İskelesi Körfez Deniz İnş. Konteyner İskelesi Tüm Sualtı Hizmetleri (2007-2008)
  • Tekirdağ Tekirdağ Liman Su İçi Beton İşi Güçlen İnş. (2009)
  • Tekirdağ Akçan İskelesi Su İçi Beton ve Anot İşi İzomas (2005)
  • Çanakkale Erdemir (STFA) RORO İskelesi Su İçi Beton ve Blok Döşeme
×